arrow_drop_up arrow_drop_down

Verander zonder terugval

  • Ontdek de negatieve impact van het brein bij veranderen
  • Met deze tip stop je makkelijker met piekeren
  • Lees de top 4 van denkfouten: zo voorkom je dat je brein je om de tuin leidt
  • Anderen verleiden tot nieuw gedrag, hoe doe je dat?
  • Wetenschappelijk onderzoek gebruiken om gedrag te veranderen in 5 minuten
  • Sterke vragen stellen: dé manier om uit beperkend denken te komen
  • De 4 wetten van gedragsverandering, simpel en zeer doeltreffend
  • Beter jezelf leiden met de 7 Quick Tips
No opt-in form has been selected

Lena Olivier -

Passionate Business

Leader Linkedin

Persoonlijk en bewust

‘Ze weet met een persoonlijke noot mensen bewust te maken van het onbewuste verlangen- van good to great!’

De ideale stap, is één stap vooruit

Gedrag is een opeenstapeling van gewoontes. Je kunt stoppen met een gewoonte, maar het is onwaarschijnlijk dat je haar vergeet. Als een gewoonte eenmaal is ingesleten in je hersenen, is het bijna onmogelijk om haar geheel te verwijderen, zelfs als je die gewoonte al een tijdje niet meer toepast. Als je het lastig vindt om je gewoontes te veranderen, ligt dat aan de methode die je gebruikt. Een ideale stap is weten welke stap je echt helpt.  

Monique Koster

Inspirerend, empatisch 

Inspirerend, empatisch en met enorm goed gevoel voor humor encharme is Helene een ontzettend goede en fijne trainer. Zeverstaat de kunst om op een heel prettige en oprechte maniereen spiegel voor te houden. Ik vind haar niet alleen een fijnetrainer, maar ook een heel erg leuk mens!

Download het E-book nu, gratis!

Leer hoe je gedrag kunt veranderen zonder terugval. Ontvang een bewezen methodiek die je makkelijk kunt toepassen. 

No opt-in form has been selected